»Ne, nikakršne, ker se nismo zavedali, da je prav prehrambna industrija s celotno vertikalo do kmetijskega sektorja danes tako moderno strateško, varnostno vprašanje države.«
»V okviru Slovenije, ki se je takrat že ločevala, je bilo to tržno zelo prepoznavno, zelo ugodno.«
»Mislim, da kaj prav veliko z vidika razumevanja, dojemanja, percepcije znamk ne, seveda če novi lastnik pravilno vodi znamko v tem tržnem okolju.«
»Cela vrsta okoliščin je. Zagotovo je eden od razlogov, kako močno konkurenčno je okolje.«
»Kot vidite, jo je tudi Finska izgubila. To so pretočne zadeve.«
»Prepričan sem, da bi jih lahko, a ji ne gre.«
»Če bi fokus bil, bi imeli dve, tri izbrane blagovne znamke, morda tudi skozi športne dejavnosti, kjer smo zelo uspešni.«
»Prav marketing ali blagovne znamke so tipičen primer, kjer je država težko uspešna.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju